خدایا...................
 
درباره وبلاگ


♥♥♥با عرض سلام امیدوارم شب و روز خوبی داشته باشید ممنون از اینکه به منه غریبه سر زدید♥♥
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 550
بازدید کل : 31413
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


♥اذیتش نکن مثل من غریبه...♥




ما که بختم مون از اول بخت بد بیاری بود..

اخره روزای خوبمون که گریه زاری بود..

روزای بد میرن و روزای بد تر میان..

ازدل غم زده ی من نمیدونم چی میخواد؟

روزگار چرخید و من اسیر درمان شدم    توی بدبیاریام راهی زندان شدم

خلاصه ای روزگار خنجرتو به ما زدی     ولی من با این غزل میگم که اشتباه زدی

حالا اشک خون به چشم اینو واست میخونم

(الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم)

الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:, :: 11:18 ::  نويسنده : mohammad